Безпека життєдіяльності дошкільників.

Організація роботи з безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі.



Дошкільний навчальний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей, раціонального харчування. Здоров’я, його охорона та зміцнення, безпека дітей повинні бути життєвою стратегією, пріоритетом у роботі дошкільних закладів.
Закон України "Про дошкільну освіту"

Дитина повинна самостійно вирізняти основні небезпечні чинники довкілля. Знати правила безпечного перебування вдома, у дитячому садку, на вулиці, на воді, на льоду, на спортивному майданчику (Базовий компонент дошкільної освіти в Україні)
Що таке безпека дитини?

Безпека – це:
знання дітей-дошкільників про певні небезпечні ситуації та людей, які можуть загрожувати здоров'ю та життю, уміння правильно поводитися у різних ситуаціях;
навички самостійних рішень у певних надзвичайних ситуаціях.

Освітньо-виховну роботу з дошкільниками в ДНЗ проводимо у таких напрямках:
життя серед людей, у природному та предметному середовищі;
правила поведінки з вогнем;
безпечні та небезпечні вулиці та дороги;
виховання вміння надавати собі та іншим допомогу у випадку необхідності.

Перевага в освітньо-виховному процесі надається заняттям, цікавим бесідам, розмовам, моделюванню та аналізу певних ситуацій, дидактичним та сюжетно-рольовим іграм.

Більше уваги приділяємо організації різних видів діяльності, спрямованих на набуття певних навичок поведінки, досвіду, самостійного пошуку виходів з непростих ситуацій, навчанню приймати виважені, продумані рішення. Адже все, чого навчають дітей, вони повинні вміти застосовувати в реальному житті, на практиці.


Важливою формою роботи з дошкільниками та колективом дошкільного навчального закладу із забезпечення безпеки у НС відповідно Постанови Прем'єр-Міністра України від 10.02. 2000 року №2-дск, рекомендацій МОН України від 21.02. 2000 року №1/9-38 було започатковано проведення і Тижня безпеки дитини.

Мета його:
поліпшити якість навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;
вдосконалювати теоретичні знання та практичні навички педагогів з формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я та життя;
пропагувати здоровий спосіб життя серед дітей та батьків;
інтегрувати суспільне та родинне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.

Спільна робота з педагогами, дітьми, батьками забезпечить дітям перед вступом до школи різноманітно та повно засвоїти навички практичної безпечної життєдіяльності й усвідомити, що її життя та здоров'я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе їм у різних життєвих ситуаціях.



Кiлькiсть переглядiв: 799

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.