Методичний кабінет в ЗДО:
– джерело збагачення професійної компетентності педагогів;
– центр збору, узагальнення і поширення педагогічної інформації та педагогічного досвіду педагогів;– центр нормативно – правової, педагогічної, соціальної інформації, що ілюструє результативність діяльності закладу.

Завдання методичного кабінету

· Створення науково – методичних, організаційно - педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.
· Організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників.
· Виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження.
· Впровадження в практику роботи дошкільного закладу освіти інноваційних технологій та досягнення найкращого педагогічного досвіду.
· Вивчення стану організації освітнього процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності.
· Вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації освітнього процесу.
· Інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково – методичні та навчальні фахові видання.

В нашому методичному кабінеті:

1. Зосереджена інформація
- про нові розробки з психолого – педагогічної літератури;
- про нормативно – правове та методичне забезпечення системи дошкільного виховання;
- про кращий педагогічний досвід.

2. Складена картотека за лініями розвитку, тематична та картотека періодичних видань.

3. Матеріали доступні кожному педагогу, зручно розташовані, методично правильно та естетично оформлені.

4. Оформлення кабінету виконано в єдиному стилі, естетично, заохочує до бесід, творчої праці.

5. Має вичерпну педагогічну інформацію для батьків.

6. Досвід, який представлений в кабінеті, «провокує» педагогів на творчість, на удосконалення педагогічної майстерності.

Методичний кабінет сприяє:

1. створенню в ДЗО психолого – педагогічних умов для розвитку особистості дитини, її моральної саморегуляції, формування цілісного мислення, гуманістичного сприймання;

2. забезпеченню психологічного комфорту в ДЗО , соціальної захищеності педагогів та вихованців, позитивної, емоційної насиченості життя колективу;

3. забезпеченню індивідуального підходу до кожної дитини, створенню умов для формування у них мотивації для самовиховання і саморозвитку .

Кiлькiсть переглядiв: 603

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.